poniedziałek, 14 października 2013

Trochę nowości :)


Miałam nie dodawać takich postów ponieważ zawsze wydawały mi się bez sensu, w końcu i tak będzie podsumowanie i tak będzie jakaś recenzja. Mimo to jakoś nie mogłam się powstrzymać :) Będąc dzisiaj na mieście weszłam do naszej Mydlarni i Rossmanna gdzie zrobiłam małe zakupy :)


Masło Shea i mydło Aleppo
Myślę że i jednemu i drugiemu poświęcę osobny post na temat zastosowania i działania. Niestety masło shea jest rafinowane. W planach był szampon i maska Omia ale niestety nie było ich na stanie, następnym razem :)


Szampon i oliwka HiPP
Tego zestawu chyba nikomu nie muszę przedstawiać :) Są bardzo popularne na wizażu i na blogach urodowych. Szampon był planowany, ze względu na kończenie się szamponu Babydream natomiast oliwkę wzięłam spontanicznie. Jakoś tak było do pary... I ta urocza szata graficzna :) Poprostu nie można się powstrzymać :)

Kupiłam również szminkę Rimmel by Kate Moss nr 104, bardzo podoba mi się jej kolor zgaszonego, brudnego różu :) Około tygodnia temu dołączyła również do mnie odżywka Eco Receptura z olejkiem arganowym o której na pewno jeszcze napisze oraz różowa Isana połysk jedwabiu która na tę chwilę nie zachwyciła mnie.

Posiadacie coś z powyższych? Macie tutaj swoich ulubieńców? Chętnie poczytam wasze opinie na ich temat :)

13 komentarzy:

  1. Z tych produktów używałam tylko oliwki Hipp, ale to było lata temu ;) Mam o niej dobre "wspomnienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam na stanie szampon Hipp, jednak dziala u mnie porownywalnie do babydreama ;) Rozowa Isane bardzo lubie, ale najlepiej sie u mnie sprawdza do olejowania na odzywke i tak tez ja tylko stosuje. Ciekawa jestem masla i mydla, czekam na recenzje :)
    Ja dzisiaj tez po zakupach, wydalam kupe kasy na nowy szampon i mam nadzieje, ze przynajmniej sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w planach szampon omia, a niedługo zamawiam szampony love2mix ponieważ włosy po nich nie potrzebują oczyszczania są najlepsze a po babydream mam ostatnio wrażenie ze mam na skalpie biały osad lupiezopodobny, jak przejade palcami to zostaje pod paznokciaki. jestem przerażona bo nigdy nie miałam lupiezu po love2mix nic sie takiego nie działo. Przepraszam za bledy pisze z telefonu :)

      Usuń
    2. Otoz to. Przy babydreamie zaczely mi sie problemy z bialym nalotem. Niby to lupiez, jednak bardziej jak jakis proszek, pyl (skora glowy swedzi) :/ Poza tym, mam wrazliwy skalp, wiec ciezko mi znalezc cos delikatnego. Mialam juz wczesniej do czynienia z szamponem Logona pokrzywowym (bardzo delikatny sklad), jednak srednio mi podpasowal (niebawem recenzja ;)). Kupilam natomiast szampon z tej firmy do skory wrazliwej i suchej i mam cicha nadzieje, ze sie sprawdzi ;)

      Usuń
    3. Będę czekać na wrażenia po tym szamponie, spadłaś mi z nieba ponieważ nie wiedziałam że ktoś jeszcze ma coś takiego po szamponie babydream. Tak naprawdę zanim kupiłam szampon love2mix używałam cały czas sls `bo nie robiły krzywdy i tak było widać efekty` potem zamówiłam szampon z papryczką czili i już nie chciałam do nich wracać, potem babydream fur mama i babydream nie sprawdziły się, zobaczymy jak hipp chociaż teraz wydaje mi się że będzie podobnie.. Chyba będę poprostu zamawiać przez internet :(

      Usuń
    4. Ja tez uzywalam do kwietnia sls. Szkodzil mi moze bardziej w okresie letnim, kiedy jak co roku moja skora glowy dostaje szalu, pojawiaja sie cieknace ranki, itd. Jesien, zima byl spokoj, choc wiadomo wlosy w gorszej kondycji. Pozniej szal wlosowy, delikatne szampony (BD, Hipp, Facelle, BD für mama), itd. Po babydreamie, ktory z calej gromadki najlepiej mi podpasowal, mimo wszystko po jakims czasie uzywania mialam bialy pyl, ale odkad wyczytalam u Czarownicy ten trik z dodaniem kropli olejku (pisalam o tej metodzie na blogu), bylo lepiej. Ostatnio jednak, Dziewczyny pisaly, ze oliwa z oliwek (ja dodawalam) moze powodowac wypadanie. Lapiac sie kazdej mozliwej szansy zeby to zastopowac, przestalam oliwy do szamponu dodawac. Od tego momentu zas pojawil sie bialy pyl :/ Skora glowy ogolnie swedziala juz od dluzszego czasu, ale pylu jako tako nie bylo. Dlatego kupilam szampon Logona, tez jest delikatny i mam nadzieje, ze mi podpasuje, bo jak nie to nie pozostaje nic innego, jak tylko klaki z glowy wyrywac ;) Pozdrawiam serdecznie :)!

      Usuń
    5. hmm czekam na sprawozdanie jak się sprawdził :) ja narazie mam w planach love2mix i omia zobaczymy czy pyłek zniknie :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam oliwkę HiPP i to jest mój ulubieniec, a szampon tej firmy też przez długi czas nim był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic, ale oliwka HiPP jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego produktu, ale nad mydłem Aleppo zastanawiam się już dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam żadnego z powyższych, ale zaciekawiło mnie to Masło Shea. Daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie średnio, myślę że jakby było nierafinowane sprawowało by się lepiej.

      Usuń

Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze, które motywują mnie do dalszego prowadzenia bloga i dodawania nowych postów :) Mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej :)