wtorek, 7 stycznia 2014

Wygrana u Czelli :)

Dzisiaj post przechwałkowy który miał się pojawić zaraz poświętach, ale ze względu na brak czasu, pojawia się dziś :) Tydzień przed świętami udało mi się wygrać główną nagrodę u Czelli, w jej rozdaniu zorganizowanym z okazji pierwszych 100 obserwatorów :) Paczuszka dotarła do mnie 23 grudnia, to był przemiły prezent gwiazdkowy i pierwsza moja wygrana w rozdaniu.
Udało mi się wygrać bardzo dużo ciekawych rzeczy, części z nich nigdy nie miałam :)
Odżywka DEBA i balsam do włosów Planeta organica oczyszczający marokański, jestem po pierwszym użyciu i zobaczymy jak będzie się sprawdzał :) Do suchego szamponu batiste nigdy nie byłam przekonana, zawsze myślałam że to nie potrzebne dopóki nie okazało się że w sylwestra moje włosy wyjątkowo szybko się przetłuściły a nie było czasu na mycie (nie wzięłam ze sobą na wyjazd szamponu oczyszczającego no i mam..) a jego nie wzięłam ze sobą i dopóki nie uratował mnie wczoraj przed wyjściem, teraz skradł moje serce :) Dostałam również masło do ciałą Tutti Frutti i jestem oczarowana jego zapachem! Natomiast paletka Barry M Natural Glow była w moim liście do świętego Mikołaja więc podwójnie się z niej cieszę :) Oprócz tego dostałam karmelowe masełko do ust nivea, które mam w domu ale bardzo je lubie, więc sie bardzo cieszę bo tamtego szybko ubywa, mini wersję top coatu Poshe, czerwony lakier Bell który nie załapał się do zdjęcia, dwa woski yancee candle oraz próbki kremu egyptian magic :) Dostałam też uroczą wizytówkę :) Mam nadzieję że jeszcze uda mi się kiedyś coś wygrać, a produktów które widzicie wyżej spodziewajcie się recenzji :)
Tak poza tym to zapomniałam wam to napisać:
Szczęśliwego nowego roku :)
Jak wam minął sylwester? :)
Ja uczciłam go pijąc picollo i oglądając bajki :D

26 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. :) Mi dał w kość pierwszy dzień nowego roku, moj mały koszmar się odezwał, ale spławiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ;-)
    Oby w tym roku udało Ci się spełnić wszystkie włosowe postanowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Też brałam udział w tym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudownosci :) Gratuluje wygranej i milego testowania zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej gratuluję ! Mi rzadko kiedy udaje się coś wygrać :(
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super nagrody! zazdroszcze :o

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej to gratuluję wygranej ;))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę wygranej! :) świetne nagrody Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdobyłaś nagrody :) jeśli lubisz bajki to polecam taki film animowany "Zaplątani" :) ostatnio oglądałam i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na tym filmie w kinie z młodszym rodzeństwem, bardzo mi się podobał :D

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej, bardzo ciekawe nagrody ;) Super, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nagrody są wspaniałe! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nagrody.
    Choć jestem studentką i większość z moich znajomych upajała się alkoholem - jestem nadal fanką picollo i bajek. Piątka! :D

    Podoba mi się i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja jestem jeszcze takim dużym dzieckiem i nie chcę dorosnąć :D

      Usuń
  14. Ale Ci się fajnie trafiło, gratuluję :D
    Ja spędziłam sylwestra chora, pod kołderką, ale było bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się poszczęściło i kilka dni przed sylwestrem trochę lepiej się poczułam i nie musiałam w łóżku spędzać, o tyle dobrze :)

      Usuń
  15. właśnie zastanawiałam się nad tym suchym szamponem, tylko nie byłam pewna, bo mam ciemne włosy... nie zostawia śladów po użytkowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie absolutnie nie, po wtarciu we włosy i przeczesaniu grzebieniem, włosy wyglądają jak po umyciu szamponem :)

      Usuń
  16. Zazdroszczę wygranej :) Ale to radocha jest jak się coś uda wygrać, i to jeszcze taaaaakie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że radocha, zwłaszcza przed świętami :)

      Usuń
  17. Mam akurat te dwa woski YC, November Rain nie przypadł mi do gustu, ale Season of Peace pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za pozytywne komentarze, które motywują mnie do dalszego prowadzenia bloga i dodawania nowych postów :) Mam nadzieję że zostaniesz ze mną na dłużej :)